تور vip کربلا

تور کربلا VIP

تور کربلا VIP

زیارت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) برای ما شیعیان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای زیارت این دو عزیز خیلی از خانواده ها هر سال برنامه ریزی میکنند تا در مناسبت های خاصی خودشان را به کربلا برسانند. مناسب هایی مثل ایام محرم، عاشورا تاسوعا، اربعین حسینی، شهادت امام حسن(ع)، شب های قدر. 

تور کربلا VIP با نیکان گشت

برای سفر به کربلا بسیاری از خانواده ها تورهای هوایی و زمینی نیکان گشت را انتخاب میکنند. پیشنهاد ما به زائران عزیز انتخاب تور کربلا VIPمیباشد. تور کربلا VIP شب و ۸ روز هستند که دو شب از این شب ها را در جوار امام علی(ع) سپری خواهید کرد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور با ما تماس بگیرید:

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷
داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

تور vip کربلا

تور کربلا VIP به چه شکل است؟ 

ما در نیکان گشت تور کربلا VIP را برای زائران عزیز در نظر گرفتیم. زائران در بهترین هتل کربلا اقامت خواهند داشت. هتل های VIP بهترین کیفیت را دارند و بسیار تمیز میباشند. برخی از هتل های VIP چشم انداز به حرمین مطهر دارند، که زائران می توانند صدای اذان را از حرمین بشنوند و زیبایی گنبد امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را ببینند. همچنین هتل ها دارای رستوران و کافی شاپ میباشند. رستوان ها غذاهای مختلفی مثل ایرانی، محلی و بین المللی را با بهترین مواد غذایی تهیه می کنند. در کافی شاپ های هتل میتوانید از نوشیدنی های تازه لذت ببرید. 

ویژگی های هتل VIP: 

  • تلویزیون
  • اینترنت
  • پارکینگ
  • ماهواره
  • یخچال
  • سرویس فرنگی
  • سرویس ایرانی
  • ترانسفر فرودگاهی 
  • نمازخانه
  • لابی

در تور کربلا VIP از چه مکان هایی دیدن میکنیم؟

ما در نیکان گشت تورهایی را در نظر گرفتیم که علاوه بر زیارت امام علی(ع)،  امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) از دیگر مکان های زیارتی کربلا و نجف دیدن کنید. در این تورها شما از مکان های زیارتی بسیاری دیدن خواهید کرد که شامل: 

 مسجد کوفه ، مسجد سهله، مقبره حضرت هود (ع) ، مقبره حضرت صالح(ع) در نجف و مقام امام زمان (عج) ، نهر علقمه ، کف‌العباس ، تل زینبیه، دو طفلان مسلم در کربلا و زیارت امام موسی کاظم (ع) ،  زیارت امام جواد (ع) ، زیارت امام هادی (ع) ،  زیارت امام حسن عسکری (ع) و حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان (عج) در سامرا کاظمین.

دو طفلان مسلم: 

 طِفْلان مُسْلِمْ دو نوجوان از اسرای کربلا بودند. نام این دو کودک محمد و ابراهیم بود که پس از شهادت امام حسین (ع) توسط یکی از لشکریان عبیدالله بن زیاد شهید شدند. 

پس از شهادت امام حسین(ع) این دو پسر کوچک همراه اهل بیت امام اسیر شدند و توانستند از لشکر ابن زیاد فرار کنند. ابراهیم و محمد بعد پیاده‌روی طولانی به خانه زنی پناه بردند. شوهر آن زن یکی از لشکریان ابن زیاد بود.  با اینکه آن زن بسیار تلاش کرد تا این دو نوجوان را مخفی کند ولی سرانجام آنها به دست شوهرش افتادند .

آن مرد دو نوجوان را کنار فرات به شهادت رساند و سرهای آن دو را برای دریافت جایزه برای ابن زیاد برد. پس از اینکه ابن زیاد ماجرا را فهمید ، دستور داد آن مرد را همانجایی که پسران را کشته ، به قتل برسانند. آرامگاه این دو نوجوان در شهر مُسَیِّب نزدیک کربلا واقع شده است. 

تور vip کربلا
تور کربلا VIP

آرزوی تمام شیعیان جهان است که حتی یکبار هم که شده به زیارت امام حسین(ع) بروند. خانواده های ایرانی نیز دلشان برای رسیدن به کربل پر میکشد. به همین دلیل به دنبال راهی آسان و بی دردسر برای سفر به کربلا هستند. انتخاب تور برای کربلا به ویژه تور کربلا VIP، بهترین گزینه است. ما در نیکان گشت همواره بر آن هستیم تا زائران عزیز امام حسین(ع) سفری آسان و خاطره انگیز را تجربه کنند تا ثوابی از این زیارت نصیب ما و همکاران ما شود. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور با ما تماس بگیرید:

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷
داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

تور اقساطی کربلا 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟