تور لاکچری کربلا

تور لاکچری کربلا

تور لاکچری کربلا

برای سفر به کربلا برخی از افراد سفر انفرادی را انتخاب میکنند و برخی دیگر ترجیح میدهند تورهای مسافرتی را باتوجه به مزیت هایی که دارند، انتخاب کنند. تورهای زیارتی بهترین راه برای سفر به شهرهای زیارتی هستند. به ویژه برای کسانی که برای اولین بار میخواهند به سفر زیارتی خارج از کشور بروند. انتخاب تور مناسب کار سختی است . این ادامه این مطلب شما را با یکی از این تور ها به نام تور لاکچری کربلا یا تور لوکس کربلا آشنا خواهیم کرد. 

چرا تور لاکچری کربلا؟

انتخاب تور مناسب دغدغه اصلی مسافران است. به ویژه اگر مسافر کشورهای خارجی باشید باید حساسیت بیشتری نسبت به انتخاب تور داشته باشید. در انتخاب تور ابتدا باید آژانس مسافرتی معتبر و خوش نامی را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که سایت آژانس مسافرتی برای انتخاب تور باید متعبر باشد و مجمـوعه‌ قوانین و مقـررات تجارت الکـترونیکی را رعایت کند. آژانس مسافرتی نیکان گشت با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه برگذاری تورهای هوایی کربلا و تورهای زمینی کربلا و تورهای خارج از کشور توانسته است رضایت تمامی مسافران را جلب کند.

تور لاکچری کربلا با نیکان گشت:

بعد از انتخاب آژانس مناسب برای خرید تور مسافران میبایست تور مناسبی را برای خود انتخاب کنند. اگر مقصد شما شهر کربلا و زیارت امام حسین (ع) میباشد باید بدانید که اکثر تورهای کربلا به صورت کاروان و ۷ شب و ۸ روز هستند.  در تورهای لاکچری کربلا، یا تورهای VIP کربلا بهترین هتل ها و خدمات ارائه میشود.

برای خرید تورهای زمینی و هوایی کربلا با شماره های زیر تماس بگیرید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷

داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

تور لاکچری کربلا

تور لاکچری کربلا چگونه است؟

تورهای لاکچری و VIP گران قیمت ترین و لوکس ترین تورها میباشند و خدماتی که در این تورهای لاکچری ارائه میشود با تورهای معمولی قابل قیاس نیست. این تور ها باعث میشوند از همه لحاظ سفری بی‌نظیر و شگفت انگیز را تجربه کنید. بیشتر افراد  ترجیح میدهند وقتی به زیارت امام حسین(ع) در کربلا میروند تور لاکچری کربلا را انتخاب کنند تا بدون درگیری ذهنی و نگرانی تنها به زیارت بپردازند.

تورهای لاکچری کربلا به صورت دور سر هوایی برگزار می‌شوند. این تورها به صورت زمینی امکان پذیر نیستند؛ چون در تورهای زمینی کربلا از تهران تا کربلا حدود ۱۰ ساعت طول میکشد و هدف از برگذاری تورهای لاکچری و تورهای VIP به حداقل رساندن معطلی مسافران و افزایش کیفیت و ارائه خدمات بهتری است.

تورهای هوایی کربلا بی شک محبوب تر هستند و باعث میشوند بدون معطلی و خستگی به کربلا برسید. خستگی هایی که در پی تورهای زمینی برای زائرین پیش می آید باعث میشود که پس از رسیدن به کربلا وقت بیشتری را صرف استراحت کنند.

همچنین ما برای کسانی که کودک زیر ۶ سال دارند و یا سالمند همراهشان است، تورهای هوایی، تورهای لاکچری و تورهای VIPرا پیشنهاد میکنیم تا در کمال آرامش به کربلا برسند و به زیارت سیدالشهدا(ع) بپردازند. زیرا با توجه به طولانی بودن زمان سفر در تورهای زمینی، طاقت کودکان تمام میشود و سالمندان نیز اذییت میشوند.

چه کسانی تور لاکچری کربلا را انتخاب کنند؟

همانطور که در بالا گفتیم، خانواده هایی که کودکان زیر ۶ سال یا سالمند دارند بهتر است تور لاکچری کربلا و تورهای هوایی کربلا را انتخاب کنند؛ زیرا تورهای زمینی برای این افراد مناسب نیست. همچنین برای برخی افراد که ترجیح میدهند در زمان اقامتشان در کربلا بهترین ها را تجربه کنند انتخاب تور لاکچری کربلا بهترین گزینه است.

در این تورها بهترین هتل ها انتخاب میشوند. هتل های لاکچری خدماتی را ارائه میدهند که هتل های معمولی و خوب نمیتوانند آن را عرضه کنند. برای مثال این هتل ها، ترنسفر بین شهر را با ماشین های لوکس انجام میدهند. استخر و سونا برای ریلکس کردن دارند. رستوران هایی که در این هتل ها قرار دارد بهترین کیفیت غذایی را دارند و محدودیت منو غذایی وجود ندارد. همچنین در هتل هایی که در تور لاکچری کربلا در نظر گرفته میشود از نظر تمیزی و نظافت حرف اول را میزنند و خیالتان از بابت تمیزی اتاق ها و تخت ها راحت باشد.

تور لاکچری کربلا را انتخاب میکند برای کسانی که تحمل سفر طولانی مدت و خسته کننده را ندارند بسیار مناسب است. همانطور که میدانید عراق کشور پیشرفته ای نیست و سالیان سال درگیر جنگ بوده است. از شهر کربلا نیز نباید انتظار شهری لوکس را داشت؛ اما با خرید تور های VIP و تورهای لوکس هوایی میتوان تجربه سفری لوکس و به یاد ماندنی را در کربلا داشت. همچنین برای برخی افراد شاغل یا کسانی که وقت کافی برای سفرهای زمینی را ندارند، این تورها بهترین گزینه هستند.

تور لاکچری کربلا1

تور لاکچری کربلا با هتل بارون:

هتل بارون کربلا بهترین و لوکس ترین هتل در این شهر است. هتل بارون هتلی ۵ ستاره و لاکچری در شهر کربلاست. تنها هتل ریحان است که میتواند با این هتل برابری کند. بارون بلند ترین سازه شهر کربلاست و سکوی اختصاصی هواپیما دارد. این هتل فاصله بسیار کمی با حرم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) دارد. برای رفاه هرچه بیشتر زائرین سرویس رفت و برگشتی از هتل به حرمین مطهر آماده حرکت میباشد . هتل ۲۰ طبقه بارون اتاق ها و سویت های مختلفی دارد که بسته به انتخاب زائرین آماده می شود. 

هتل مراسمات مختلفی از جمله جلسات، مجلس، کنفراس ها و حتی مراسم ازدواج برگذار میکند. سالن های مجهز و وسیعی دارد که هر کدام  میتوانند  ۵۰۰ نفر را در خود جای دهند.

سالن اسپای هتل بارون خدماتی مثل ماساژ، اتاق بخار، تجهیزات اسپا، خدمات آرایشی، حمام ترکی، سونا و مربی ورزشی را ارائه میکند. پرسنل هتل بارون کربلا بهترین برخورد، رفتار دارند و زائران هرچه که نیاز دارند.

فاصله تا موزه اسلام: ۰.۸ کیلومتر

مسجد العباس: ۱.۵ کیلومتر

حرم امام حسین: ۱.۹ کیلومتر

حرم حضرت عباس: ۱.۹ کیلومتر

فرودگاه بین المللی بغداد: ۷۳ کیلومتر

تور لاکچری کربلا با هتل بارونتور لاکچری کربلا با هتل بارون

تور هوایی، VIP، و تور لاکچری کربلا را چطور رزرو کنیم؟

نیکان گشت مجری مستقیم تورهای کربلا با ده ها سال سابقه برگذاری تورهای هوایی و زمینی کربلا، نجف و سوریه، افتخار داشته است تا رضایت ۱۰۰ درصدی زائران کربلا را به دست آورد. شما میتوانید با انتخاب تور مناسب خود از طریق سایت یا شماره هایی که در انتهای متن قرار دادیم تور خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب تور همکاران ما توضیحات و راهنمایی های لازم را انجام میدهند.

برای خرید تورهای زمینی و هوایی کربلا با شماره های زیر تماس بگیرید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷

داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟