تور کربلا هتل 5 ستاره

تور کربلا هتل ۵ ستاره

تور کربلا هتل ۵ ستاره

وجود حرم امام حسین(ع) و حرم حضرت عباس(ع) و دیگر اماکن زیارتی در کربلا، باعث شده تا این شهر یکی از پربازدیدترین شهرهای زیارتی شیعیان علی الخصوص در ایام محرم و اربعین حسینی تبدیل شود. تور کربلا هتل ۵ ستاره

برای مثال در اربعین ۱۴۰۱ شمار زائرانی که وارد شهر کربلا شدند بیش از ۳۰ میلیون نفر اعلام شد. بیشترین تعداد زائران کربلا از کشورمان ایران است. بدیهی است که بیشتر زائرین برای اقامت خود هتلی مناسب را در نظر بگیرند.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷
داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

هتل ها در تور هوایی و زمینی نیکان گشت: تور کربلا هتل ۵ ستاره

از آنجایی که برای زائرین عزیز اقامت در هتلی مناسب و با کیفیت بسیار اهمیت دارد. در تورهای نیکان گشت سعی داشتیم هتل هایی را در نظر بگیریم که باب میل زائران عزیز باشد. هتل ها همگی تمیز و مجهز هستند.

تور کربلا هتل ۵ ستاره با هتل بارون:

یکی از هتل های ۵ ستاره که ما در نیکان گشت برای زائران در نظر گرفته ایم، هتل بارون کربلا است که در خیابان حسینیه کربلا قرار دارد. بارون بهترین هتل کربلا است که و با امکاناتی منحصر به فرد، پذیرای زائران کربلا میباشد.

تور کربلا هتل 5 ستاره

هتل هایی با کیفیت درجه الف ویژه در تورهای نیکان گشت: تور کربلا هتل ۵ ستاره

برج الاماره: 

هتل برج الماره یکی از هتل های درجه الف شهر کربلاست. این هتل در نزدیکی حرم امام حسین (ع) و حضرت عباس(ع) قرار گرفته است. دیزاین و دکور این هتل به بهترین شکل انجام شده تا نهایت آرامش را به مسافرین القا کند. رستوران این هتل بهترین غذاها را با بالاترین کیفیت و طعم ارائه میکند. اتاق ها همگی دارای تمامی لوازم بهداشتی و ضروری هستند. این هتل به دلیل موقعیت مکانی که دارد مورد توجه زائرین قرار گرفته است. 

رزرو تور کربلا هتل 5 ستاره

دره الروسل :

دره الرسول هتلی نوساز است که با حرم امام حسین (ع) فقط ۳ دقیقه فاصله دارد. این هتل در ورودی باب القلبه  قرار گرفته و از نظر کیفیت و تمیزی با هتل های ۵ ستاره برابری میکند. هتل دره الرسول بیشتر امکانات مورد نیاز زائران را دارا میباشد. امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، لاندری ، سیستم سرمایشی و گرمایشی،  آشپز ایرانی ، تلویزیون و … همچنین برخی از اتاق های هتل دره الروسل به حرم مطهر امام حسین علیه سلام چشم انداز زیبایی دارند.

اهمیت هتل در تور کربلا:

شهر کربلا با توجه به تعداد بالای مسافری که به این شهر سفر میکند، هزاران هتل و مسافرخانه و سویت دارد. انتخاب هتل مناسب همیشه یکی از دغدغه های اصلی مسافران است. هتلی که امکانات لازم را داشته باشد و از تمیزی و کیفیت خوبی برخوردار باشد.

 تور کربلا هتل 5 ستاره

ویژگی های هتل خوب و ۵ ستاره در کربلا:

  1. موقعیت هتل

یکی ازمهم ترین ویژگی های هتل مخصوصا برای سفر های زیارتی نزدیکی هتل به حرمین مطهر است. اگر فاصله هتل با حرمین کم باشد، زائرین میتوانند پیاده به زیارت بروند. همچنین هتل های نزدیک به حرمین مشرف به حرمین هستند و چشم انداز زیبایی دارند.

  1. کیفیت خدمات:

هتل های خوب و ۵ ستاره با ارائه خدماتی از قبیل نظافت روزانه، لاندری، غذای خوب، اینترنت رایگان، امکانات لابی و ارائه وسایل مورد نیاز و ضروری مورد توجه مسافران قرار میگیرند.

  1. اتاق های تمیز و مجهز

اتاق های هتل باید استاندارد باشد. فضا و نور کافی داشته باشد تا احساس آرامش را به مسافرین القا کند. همچنین اتاق ها باید به لوازم ضروری مجهز باشند. لوازمی مثل تلوزیون، ماکروفر، چایی ساز و قهوه جوش، دمپایی، ملافه، حوله، سشوار و …

رزرو تور کربلا هتل ۵ ستاره با نیکان گشت:

برای رزرو بهترین هتل ها با بهترین خدمات و کیفیت با ما تماس بگیرید. نیکان گشت مجری تور های مستقیم کربلا همواره در تلاش است تا با مجرب ترین پرسنل راهنمای زائران عزیز باشد و در تمامی مراحل رزرو تا برگشت از کربلا همراه آنان باشد. برای اطلاعات بیشتر، رزرو تور با همکاران ما تماس بگیرید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷
داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

2 دیدگاه در مورد “تور کربلا هتل ۵ ستاره

  1. تور کربلا هتل 5 ستاره
    مریم
    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    پاسخ

    عالی

  2. تور کربلا هتل 5 ستاره
    مریم
    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    پاسخ

    هتل بارون خیلی هتل خوبی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟