تور اقساطی کربلا

تور اقساطی کربلا

زیارت امام حسین(ع) برای تمام شیعیان جهان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما با توجه به بالا رفتن قیمت ها و اوضاع اقتصادی سفر به کربلا برای مردم سخت شد است. افزایش قیمت ها سبب شد که بیشتر عاشقان امام حسین(ع) از زیارت آن حضرت جا بمانند و با دیدن هزینه ها از سفر به کربلا خودداری کنند. به همین دلیل آژانس نیکان گشت تورهای اقساطی کربلا را در نظر گرفته است.

تور اقساطی کربلا به چه شکل است:

از آنجایی که افزایش قیمت ها سفر به کربلا را نیز تحت تاثیر قرار داده است، تصمیم گرفتیم برای راحتتر کردن سفر خانواده ها به کربلا و زیارت سیدالشهدا شرایط اقساط را قرار دهیم. اقساط ما تا سقف نفری ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است و تنها با چک صیادی امکان پذیر میباشد. این اقساط ۵ ماهه میباشند.

برای اطلاعات بیشتر از شرایط اقساط و قیمت تورها با شماره های زیر تماس بگیرید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷

داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

تور اقساطی کربلا

چرا سفر به کربلا برای شیعیان اهمیت دارد؟

شهر کربلا محل شهادت امام حسین(ع) و یارانش در واقعه عاشورا میباشد. هم اکنون کربلا مهمترین شهر کشور عراق و زیارتگاه مهم شیعیان جهان است. زیارت حرم امامان تجدید عهدی با ایشان است و به منزله زیارت امامان در قید حیات میباشد. زیارت امام حسین(ع) در میان زیارت دیگر امامان عزیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. آثار و برکاتی که برای زیارت قبر امام حسین (ع) بیان شده ، بی شمار است.

 امام باقر(ع):

((شیعیان ما را به زیارت امام حسین (ع) امر کنید، چرا که زیارتش روزی را افزون می‌کند و عمر را طولانی می‌گرداند و بلاها و بدی‌ها را دفع می‌کند و زیارت کردن امام حسین علیه السلام بر هر مؤمنی که اقرار به امامت او از جانب خدا داشته باشد، واجب است.

امام صادق(ع) :

((حسین علیه‌السلام را زیارت کنید اگرچه در هر سال باشد زیرا کسانی که او را در حالی که به حقّش عارف بوده و آن را انکار نکنند زیارت کنند، پاداشی ندارند مگر بهشت و روزی آنها واسع بوده و خداوند منّان در دنیا فرج نصیبشان می‌کنند.))

امام رضا(ع) نیز در مورد برکات زیارت امام حسین فرمودند:

((هر امامى به گردن دوستان و شیعیان خود عهدى دارد که وفاى کامل به این عهد و بجاى آوردن نیکوى آن، با زیارت قبور آنان است. پس کسانى که با رغبت و علاقه به زیارت ایشان و باور داشتن آنچه آنان ترغیب کرده‌اند، زیارتشان کنند، امامانِ آنها در روز قیامت شفیعشان باشند.))

تور اقساطی کربلا

هزینه های سفر به کربلا:

تورهای کربلا به دو شکل زمینی و هوایی میباشند. تورهای زمینی نسبت به تورهای هوایی از قیمت کمتری برخوردار هستند و با وجود اینکه تورهای هوایی بسیار سریعتر و راحت تر هستند، بسیاری از خانواده ها تورهای زمینی را انتخاب میکنند.

هم اکنون در اردیبهشت ۱۴۰۳ قیمت تورهای زمینی حدود ۸ میلیون تومان و تورهای هوایی حدود ۱۷ میلیون تومان هستند. از بعد کرونا قیمت تورها حدود ۳ تا ۴ برابر افزایش یافت به همین دلیل اکثر آژانس های هواپیمایی تصمیم گرفتند تا تورهای اقساطی را نیز به زائران پیشنهاد کنند.  

نیکان گشت زیر نظر سازمان حج و زیارت:

سازمان حج و زیارت، سازمان دولتی است که وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد. مسئولیت اجرا و نظارت بر سفر های زیارتی ، حج ، مکه و مدینه، عتبات عالیات، سوریه را بر عهده سازمان حج و زیارت است. آژانس نیکان گشت زیر نظر سازمان حج و زیارت، تور های زمینی و هوایی کربلا را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت برگذار میکند.

کلام آخر

ما در نیکان گشت تضمین میکنیم که بهترین تجربه سفر خود به کربلا را داشته باشید. با انتخاب تورهای ما سفری آسان، راحت، امن، همراه با امکانات عالی را تجربه خواهید کرد و خاطره های خوبی خواهید ساخت.

از صفحه اینستاگرام نیکان گشت دیدن فرمایید.

بهترین هتل های مشهد

یک دیدگاه درمورد “تور اقساطی کربلا

  1. تور اقساطی کربلا
    ستایش سادات
    ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
    پاسخ

    با نیکان گشت سفر کردیم خانوادگی،واقعا عالی بود،رفتار پرسنل و مدیر کاروان خیلی خوب بود ، تشکر از آژانس خوبتون😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟