تور کربلا نجف

تور کربلا نجف

تور کربلا نجف

شهر مقدس کربلا یکی از شهرهای مشهور کشور عراق است. کربلا به واسطه وجود حرم مطهر امام سوم شیعیان امام حسین(ع) و برادر ایشان حضرت عباس(ع) مقصد شیعیان جهان است. هرساله در ایام عذاداری سیدالشهدا میلیون ها زائر وارد خاک کربلا میشوند تا در حرم مطهر امام حسین(ع) به سوگواری بپردازند. همچنین بسیاری از شیعیان که آرزوی زیارت امیرالمومنین(ع) را دارند، با تور کربلا نجف اول راهی نجف اشرف میشوند، زیرا زیارت امیرالمومنین حکم اجازه نامه ای برای زیارت سیدالشهدا را برایشان دارد. در ادامه این متن شمارا با تور کربلا نجف آشنا خواهیم کرد.  تور کربلا نجف

تور کربلا نجف با نیکان گشت:

با انتخاب یکی از  تورهای کربلا و نجف با از نیکان گشت از امکانات و تخفیفات ویژه ای برخوردار خواهید شد. ما در تورهای ۸ روزه هوایی و ۷ روزه زمینی ۲ شب را به نجف اختصاص داده ایم و ورود به کربلا و نجف هم از فرودگاه نجف صورت میگیرد. در تمامی طول سفر مداح و مدیر کاروان حضور دارد و تمامی مکان های مذهبی و دیدنی این دو شهر را با ذکر توضیحات به زائران عزیز ارائه میکند. غذاهایی که سرو میشود همگی توسط آشپز ایرانی طبخ شده و از کیفیت و طعم بسیار خوبی برخوردار است. تور کربلا نجف

برای خرید تور کربلا نجف و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷
داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

تور کربلا نجفکربلا:

شهر کربلا مرکز استان کربلا در کشور عراق است. کربلا بیش از ۱ میلیون نفر جمعیت دارد و به این دلیل به شهرت جهانی رسیده که واقعه کربلا در آن رخ داده‌است و امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) در آن جا به شهادت رسیدند.  تعداد زائران این شهر با زائران مکه برابری میکند. در طول سال بیش از  ۳۴ میلیون زائر به خاک کربلا وارد میشوند. همچنین در  اربعین چهل میلیون زائر از کشورهای مختلفی به کربلا میروند.

تا سال ۶۱ قمری کربلا بیابان بود و به آن نینوا، غاضریه و طف میگفتند. اما بعد از واقعه کربلا که مورد توجه شیعیان قرار گرفت به یکی از شهر های مشهور عراق تبدیل شد و اقتصادش هم رنق گرفت. منابع اصلی درآمد کربلا از زائرین اماکن مذهبی است. تورنجف

در ادامه به ذکر چند مورد حدیث در مورد کربلا میپردازیم:

امام حسین (ع) روز دوم محرم فرمود:

به خدا سوگند، این زمین زمین کربلا است. این خاکی است که جبرئیل از سوی پرودگار برای جدم، پیامبر خداآورده و گفته‌است که حسین در آن خاک شهید می‌شود. تور کربلا نجف

پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید:  کربلا پاکترین بقعه روی زمین و از نظر احترام بزرگترین بقعه ها است و الحق که کربلا از بساطهای بهشت است.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود:

پسرم حسین در سرزمینی به خاک سپرده می شود که به آن کربلا گویند، زمین ممتازی که همواره گنبد اسلام بوده است، چنانکه خدا، یاران مؤمن حضرت نوح را در همانجا از طوفان نجات داد.

امام سجاد علیه السلام فرمود:

زمین کربلا، در روز رستاخیز، چون ستاره مرواریدی می درخشد و ندا در می دهد که من زمین مقدس خدایم، زمین پاک و مبارکی که پیشوای شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.

امام صادق علیه السلام فرمود:

هیچ فرشته ای در آسمانها و زمین نیست مگر این که می خواهد خداوند متعال به او رخصت دهد تا به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف شود، چنین است که همواره فوجی از فرشتگان به کربلا فرود آیند و فوجی دیگر عروج کنند و از آنجا اوج گیرند.

تور کربلا نجفتور کربلا نجف:

برای خرید تور کربلا نجف میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید. نیکان گشت با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان و دعای خیر زائران توانسته تورهای با کیفیتی را برگذار کند.

برای خرید تور کربلا نجف و اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷
داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

قیمت سفر به کربلا

[/vc_column_text]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟