هتل های کربلا

معرفی بهترین هتل های وان ترکیه

۸ بهمن ۱۴۰۱
دانستنی ها, سفرنامه

چطور بهترین هتل های وان را رزرو کنیم؟

اگر به صورت انفرادی و بدون خرید تور عازم شهر وان در کشور ترکیه هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما پیش از سفر هتل محل اقامت خود را انتخاب کرده و ترجیحا به صورت اینترنتی از سایت‌های معتبر رزرو نمایید. در صورتی که بدون رزرو هتل محل اقامت به وان سفر کنید، احتمال اینکه مجبور به پرداخت هزینه‌های سرسام آور برای اقامت شوید، بسیار زیاد است. اگر این سوال برای شما هم به وجود آمده که چطور بهترین هتل های وان را رزرو کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید به شما بگوییم که چند سالی است سایت‌های رزرو هتل در داخل کشور، امکان رزرو آنلاین بهترین هتل های وان را هم برای گردشگران ایرانی فراهم کرده‌اند و شما فقط با استفاده از کارت‌های عضو شتاب می‌توانید هتل مورد نظر خود را برای تاریخ سفرتان به وان در کشور ترکیه رزرو کنید و با خاطری آسوده عازم سفر شوید. برای رزرو بهترین هتل های شهر وان و مقایسه امکانات این هتل‌ها، سایت نیکان گشت بهترین گزینه است تا شما به راحتی پیش از سفر بتوانید امکانات و خدمات هتل‌های این شهر را بررسی کرده و براساس بودجه خود هتل مورد نظر را رزرو نمایید.

۱. بهترین هتل های ۳ ستاره وان

اگر فکر می‌کنید کیفیت هتل‌های سه ستاره در شهر وان پایین است، باید به شما متذکر شویم که تصورتان کاملا اشتباه است. در شهر بزرگ وان که حدود ۷ ساعت به صورت زمینی با مرز ایران فاصله دارد، تعداد هتل‌های سه ستاره با کیفیت بسیار زیاد است و شما با هزینه‌ای کاملا مقرون به صرفه می‌توانید بهترین هتل های وان را به صورت آنلاین رزرو کنید.

گردشگران در زمان سفر به شهر وان کشور ترکیه برای مدیریت هزینه‌های سفر خود اغلب هتل‌های ۳ ستاره این شهر را ترجیح می‌دهند، قیمت هتل‌های این شهر براساس موارد مختلفی همچون امکانات، دسترسی به مراکز خرید، نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس و فاصله هتل تا جاذبه‌های گردشگری تعیین می‌گردد. در ادامه به شما برخی از بهترین هتل های ۳ ستاره وان را معرفی می‌کنیم.

  • ۲ هتل ۳ ستاره رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Hotel Van)هتل های وان

هتل ۳ ستاره رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Hotel Van) یکی از بهترین هتل های وان است که توانسته در سایت بوکینگ از میهمانان خود امتیازات بالایی دریافت کند. فضای دنج و راحت این هتل در کنار امکانات و تجهیزات متنوع در اتاق‌ها باعث شده میهمانان از هزینه اقامت در این هتل کاملا راضی باشند.

محوطه سرسبز و زیبا هتل رامادا برای گردش و پیاده روی بسیار ایده آل است و میهمانان در مدت اقامت در اتاق‌های این هتل از امکانات متنوعی همچون کمد، میز تحریر، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سرویس اینترنت بی سیم رایگان و حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی برخوردار هستند. برخی از واحدهای اقامتی این هتل بالکن هم دارد تا مسافران برای تنفس هوای مطبوع شهر وان بتوانند از این فضای اختصاصی هم در مدت اقامت استفاده نمایند.

مسافران در مدت اقامت در هتل رامادا بای ویندهام برای نوش جان کردن انواع غذاهای لذیذ ترکی می‌توانند به رستوران این مجموعه مراجعه کنند و در فضایی مدرن و صمیمی غذای خود را با بهترین کیفیت میل نمایند. البته یکی از مزیت‌های اصلی این هتل برای مسافران ایرانی بدون شک تسلط اغلب پرسنل به زبان فارسی است که باعث شده در هتل کاملا احساس آرامش کنید.

موقعیت مکانی این هتل به شکلی است که مسافران به مراکز خرید بزرگ شهر وان و جاذبه‌های تاریخی این شهر همچون موزه وان دسترسی راحتی دارند.

  • ۳ هتل ۳ ستاره دیمت پارک (Dimet Park Hotel Van)هتل های وان

هتل ۳ ستاره دیمت پارک (Dimet Park Hotel Van) در محله شریفیه در نزدیکی دانشگاه بزرگ این شهر واقع شده و جز بهترین هتل های وان است که با هزینه‌ای بسیار عالی می‌توانید اتاق‌های این هتل را رزرو کنید. از هتل دیمت پارک تا جزیره چارپاناق حدود ۳۳ کیلومتر راه است و هتل با فرودگاه شهر وان تنها ۷ کیلومتر فاصله دارد.

برخی از اتاق‌های این هتل مجهز به تراس می‌باشد و مسافران در مدت استراحت می‌توانند از تماشای منظره شهر لذت ببرند، همچنین از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این هتل سه ستاره می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و میز تحریر اشاره کرد. در هتل مجلل دیمت پارک سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ هم برای استفاده میهمانان هتل فراهم شده و مسافران برای گردش در شهر وان می‌توانند از هتل دوچرخه اجاره کنند.

  • ۴هتل ۵ ستاره الیت ورلد (Elite World Hotel)هتل های وان

هتل ۵ ستاره الیت ورلد (Elite World Hotel) با معماری باشکوه و زیبایی که دارد نظر هر رهگذری را به خود جلب می‌کند.

اتاق‌های این هتل مجلل به صورت مبله با طراحی مدرن برای پذیرایی از مسافران آماده شده و امکانات درجه یک دارد. استخر، دو رستوران مجزا، پارکینگ رایگان، سونا و جکوزی، اتاق چمدان، صندوق امانات، لاندری، آرایشگاه، اسپا و باشگاه بدنسازی از جمله محبوب‌ترین امکانات رفاهی در این هتل پنج ستاره است و باعث شده این هتل مجلل در لیست بهترین هتل های وان قرار بگیرد.

اتاق‌های الیت ورلد متفاوت با معماری بیرونی آن نبوده و با دکوراسیونی زیبا و چشمگیر، دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، مینی بار و حمام خصوصی هستند.

برای رفع خستگی سفر و تجدید انرژی خود می‌توانید سری به مرکز اسپا این هتل بزنید و یک ماساژ حسابی بگیرید. اینترنت بی سیم رایگان، بوفه باز صبحانه و استفاده از صندوق امانات در این هتل رایگان است، سوئیت‌های این هتل مجهز به آشپزخانه با امکانات پخت و پز می‌باشد و برای مهمانانی که قصد اقامت طولانی در شهر وان را دارند گزینه ایده آلی است.

  • هتل ۵ ستاره دابل تری هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel)هتل های وان

هتل ۵ ستاره دابل تری هیلتون (DoubleTree by Hilton Hotel) در نزدیکی دریاچه وان واقع شده و میهمانان هتل با چند دقیقه پیاده روی می‌توانند از این دریاچه طبیعی دیدن کنند.

این هتل پنج ستاره جز مدرن‌ترین اقامتگاه‌های شهر وان می‌باشد، در هتل ۵ ستاره دابل تری همه چیز برای یک اقامت رویایی فراهم شده و پذیرش مسافران توسط پرسنل حرفه‌ای این هتل ۲۴ ساعته دایر است. امکانات موجود در سالن بدنسازی، خدمات اسپا و حمام ترکی این هتل می‌تواند برای رفع خستگی پس از یک روز شلوغ بسیار جذاب و آرامش بخش باشد.

در رستوران این هتل انواع و اقسام غذاهای خوش طعم ترکی و مدیترانه‌ای سرو می‌شود. مسافران هتل در مدت زمان اقامتشان از امکانات متنوعی در اتاق محل اقامتشان برخوردار هستند که از جمله آنها می‌توان به تهویه مطبوع، میز آرایش، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی با دوش اشاره کرد.

هتل های وان
هتل های وان

نیکان گشت

تور زیارتی کربلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟