بهترین مراکز خرید کربلا

بهترین مراکز خرید کربلا

بهترین مراکز خرید کربلا

قبل از سفر به کربلا باید شناخت کافی از بهترین مراکز خرید کربلا داشته باشید. کربلا مقصد بسیاری از شیعیان جهان است. هرساله میلیون ها نفر برای زیارت سیدالشهدا به این شهر سفر میکنند. به همین خاطر شهر کربلا بازارها و مراکز خرید متعددی دارد. در ادامه چند مورد از این بازارها را بررسی میکنیم تا پس از سفر به کربلا خرید وسایل مورد نیاز یا خرید سوغات برای شما آسان تر باشد.

برای خرید تورهای زمینی و هوایی کربلا با شماره های زیر تماس بگیرید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷

داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

بهترین مراکز خرید کربلا.

بازار سنتی کربلا:

یکی از نزدیک ترین مراکز خرید به حرم مطهر امام حسین(ع) بازار سنتی کربلا میباشد. اگر برای زیارت امام هشتم یا امام رضا(ع) به مشهد مقدس سفر کرده باشید با بازار رضا آشنایی دارید. بازار سنتی کربلا نیز به این بازار شباهت دارد و بهترین مکان برای خرید سوغات کربلا از جمله، جانماز، چادار، تسبیح، مهر، پارچه و چفیه میباشد. این بازار قدیمی ترین بازار شهر است و تمامی لوازم مورد نیاز را برای فروش دارد.

بازار سدره کربلا:

بازار سدره که یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کربلا میباشد، در خیابان سدره قرار گرفته است. در این بازار هر محصولی که بخواهید را میتوانید با قیمت مناسب پیدا کنید. بازار سدره نسبت به بازار سنتی کربلا مدرن تر میباشد. این بازار بیشتر اوقات شلوغ است ولی خوبی آن این است که از ۸ صبح تا ۱۱ شب فعالیت میکند.

بازار امام صادق(ع) کربلا:

بازار امام صادق(ع) یکی از بهترین مراکز خرید کربلا میباشد. در این بازار میتوانید سوغات بخرید. نقره فروشی های بسیاری در این بازار وجود دارد. همچنین این بازار اسباب بازی های متفاوتی را با قیمت مناسب و کیفیت خوبی به فروش میرساند. اگر در سفرتان به کربلا کودک همراهتان است، حتما سری به بازار امام صادق(ع) کربلا بزنید.

خیابان سناتور کربلا:

بهترین مراکز خرید کربلا را میتوانید در این خیابان پیدا کنید. خیابان سناتور در مرکز کربلا و حدفاصل خیابان حی البدلیه و خیابان علی‌بن‌ابی‌طالب قرار دارد. این خیابان فاصله کمی با حرم امام حسین(ع) دارد و با طی ۳۰ دقیقه پیاده روی از حرم، میتوانید خود را به این خیابان برسانید. در این خیابان چندین مرکز خرید وجود دارد و میتوانید اجناس ،محصولات و سوغات متنوعی را در این بازار با قیمتی مقرون به صرفه بخرید.

بازار سید عقیل:

بازار سید عقیل یکی از بهترین مراکز خرید کربلا است. این بازار بعد از بازار سنتی کربلا برای خرید سوغاتی بهترین بازار است. در این بازار سوغاتی مثل صنایع‌دستی، چادر، مهر و تسبیح، لباس محلی، اسسوری زنانه، نقره جات، طلا، تربت کربلا و غیره را در این بازار می‌توانید بیابید. این مرکز خرید در خیابان شوادا قرار گرفته و همه روزه ۲۴ ساعت شبانه‌روز باز میباشد.

فروشگاه لباس ال سی وایکیکی (LC Waikiki)

فروشگاه لباس ال سی وایکیکی که فروشگاهی بسیار مشهور میباشد در خیابان سناتور و در نزدیکی بانک تی بی ای قرار دارد. این فروشگاه لباس های ترکی باکیفیتی را به فروش میرساند که قیمت منصفانه ای دارند. انواع لباس های زنانه، مردانه و بچگانه را میتوانید با قیمت مناسبی از این فروشگاه تهیه کنید.

مرکز خرید الکوثر کربلا:

مرکز خرید الکوثر به علت فروش لباس های محلی به شهرت رسید. این مرکز خرید لباس های محلی کربلا را با بهترین کیفیت و پارچه به فروش میرساند. این لباس ها از تنوع بالایی برخوردار هستند.

مرکز خرید العفاف در کربلا:

این مرکز خرید جزو بهترین مراکز خرید کربلا میباشد. در خیابان حی حسین واقع شده و در تمامی روز های هفته از ۸ صبح تا ۱ شب باز میباشد. میتوان گفت این مرکز خرید نسبت به دیگر مراکز خرید کربلا لوکس تر و مدرن تر است. العفاف میتواند تمامی خریدهای ضروری شما را پوشش دهد. همچنین امکاناتی نظیر  وای فای رایگان، رستوران و پارکینگ رایگان دارد.

مجتمع الزورا کربلا:

این مجتمع نیز جزو بهترین مراکز خرید کربلا میباشد که از لباس و سوغات گرفته تا لوازم تحریر و لوازم خانگی را به فروش میرساند. ساعت کاری این مرکز خرید از ۸ صبح تا ۱۱ شب است.

بازار آمریکایی کربلا:

این بازار به حرم حضرت عباس (ع) بسیار نزدیک است و در آن بیشتر لباس های نظامی و غیر عراقی به فروش میرسد. همچنین پوشاک زنانه و مردانه و تجهیزات موبایل نیز در این مرکز خرید به چشم میخورد.

بازار الوارث کربلا:

بازار الوارث جزو مراکز خرید معروف شهر کربلاست. بیشتر زائران کربلا حتی یکبار هم که شده از این بازار خرید کرده اند. در این بازار لوازم خانگی با برند های مختلف، مواد خوراکی و کنسرو به فروش میرسد. همچنین مکانی برای بازی کودکان در این بازار در نظر گرفته شده تا والدین به راحتی به خرید خود بپردازند. اما ما پیشنهاد نمیکنیم کودکان خود را در این مکان به تنهایی رها کنید.

بازار الاسدی کربلا:

در مرکز خرید الاسدی کربلا بیشتر لوازم خانگی و برقی به فروش میرسد. لوازمی مانند موبیال، لوازم آشپزخانه، مبلمان، فرش و غیره. قیمت اجناس در بازار الاسدی نسبتا پایین است و همی خرید را برای زائران آسان تر میکند. این بازار در فاصله هشت کیلومتری حرم امام حسین(ع) قرار دارد و فقط ۲۰ دقیقه طول میکشد تا از حرم به این بازار برسید.

مراکز خرید کربلابهترین مراکز خرید کربلاسوغات کربلامرکز خرید العفاف کربلا

نکات ضروری خرید در عراق و کربلا

  • توصیه میکنیم قبل از سفرتان در ایران ارز تهیه کنید چون در عراق صرافی بسیار کم است.
  • در مراکز خرید کربلا میتوانید با دلار و دینار خرید کنید. اکثر فروشندگان عراقی دلار را ترجیح میدهند و ریال ایرانی را قبول نمیکنند.
  • از آنجایی که ایرانی ها در عراق غریبه محسوب میشوند باید دقت کنید جنس بی کیفیت و تقلبی به شما نفروشند.
  • به شما توصیخ میکنیم وسایل گران قیمت را بعد از اینکه به ایران برگشتنید تهیه کنید.
سفری با خیال راحت با نیکان گشت:

در بین ایرانیان سفر به کربلا یکی از مهم ترین سفر های زیارتی است. رسم ما ایرانی ها این است که بعد از سفرمان برای عزیزانمان سوغات بیاوریم. بازار های کربلا به ویژه بازار های سنتی آن بهترین مکان برای خرید سوغات کربلا میباشد.

در تورهای نیکان گشت پس از زیارت و دیدن مکان های مذهبی، از بازارهای کربلا نیز دیدن خواهید کرد. اگر قصد خرید و تهیه سوغات داشته باشید، مدیر کاروان شما را به این بازار ها راهنمایی خواهد کرد.

برای خرید تورهای زمینی و هوایی کربلا با شماره های زیر تماس بگیرید.

خانم عفتی: ۰۹۰۲۵۹۹۵۰۹۷

داخلی: ۰۲۱۶۵۵۴۹۴۴۱

تور کربلا محرم ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟