بهترین رستوران های بوشهر

معرفی بهترین رستوران های بوشهر

۸ بهمن ۱۴۰۱
دانستنی ها, سفرنامه

بهترین رستوران های بوشهر

رستوران های بوشهر با توجه به نظرات مسافران ثبت گردیده است.

رستوران میداف

یکی از رستوران‌های معروف بوشهر که در مسیر ساحلی جفره واقع شده رستوران میداف است. این رستوران از سه طبقه با چشم‌انداز خلیج فارس که دو طبقه آن رستوران سنتی و کلاسیک و یک طبقه کافی شاپ است تشکیل شده و انواع غذاهای محلی و دریایی بوشهر مثل میگو سوخاری، دال عدس، ماهی شور و غذاهای دیگر را می‌توانید در این رستوران میل کنید. رستوران میداف علاوه‌بر چشم‌انداز زیبای خلیج فارس، به دلیل داشتن غذاهای باکیفیت و کارکنان خوش برخورد در بین مشتریان معروف است.

فضای داخلی رستوران میداف دارای طراحی سنتی و مدرن است و همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

رستوران لابستر لند

یکی‌دیگر از رستوران‌های معروف بوشهر که در مسیر ساحلی قرار دارد رستوران لابستر لند است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی مثل قلیه ماهی و میگو دوپیازه را سفارش دهید. فضای داخلی رستوران لابستر لند گرم و صمیمی با چیدمان ساده است و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب و در سه وعده غذایی سرویس‌دهی دارد، که می‌توانید غذاهای متنوع را با کیفیت بالا و قیمت مناسب امتحان کنید.

رستوران سنتی خاتم

در رستوران خاتم با یک تیر دو نشان بزنید و همزمان از غذاهای محلی و فست فود آن لذت ببرید. رستوران سنتی خاتم نرسیده به پارک پرندگان قرار دارد و علاوه‌بر غذاهای محلی بوشهر و فست فود می‌توانید از میز اردور رستوران که دارای تنوع بالا و شامل انواع سوپ، ترشیجات، سالاد فصل، خرما و حلوا، کشک بادمجان و بسیاری موارد دیگر است از خودتان پذیرایی کنید.

 بهترین رستوران های بوشهر – رستوران قوام

یکی از بهترین رستوران های بوشهر که در بوستان قوام واقع شده رستوران قوام بوشهر است. در رستوران قوام انواع غذاهای محلی و دریایی بوشهر مثل کوبیده گوسفندی، میگو سوخاری، قلیه ماهی، قلیه میگو، ماهی شکم پر و خوراکی‌های خوشمزه مثل حلوا بوشهری را می‌توانید سفارش دهید.

در رستوران قوام علاوه‌بر خوردن غذاهای خوشمزه و لذیذ بوشهر می‌توانید از معماری  تاریخی و آب انبار قوام دیدن کنید و از قدم زدن در ساحل خلیج فارس لذت ببرید. رستوران قوام همه روزه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱ شب آماده پذیرایی از مهمانان است.

 بهترین رستوران های بوشهر – رستوران گرگور

رستوران گرگور یکی از رستوران‌های جذاب بوشهر که دارای تنوع غذایی بالا و باکیفیت و مناسب برای انواع ذائقه و افراد گیاهخوار است. در این رستوران انواع غذایی بین‌المللی، محلی، فرنگی و غذاهای دریایی که به سبک آسیای شرقی طبخ شده را می‌توانید سفارش دهید. این رستوران در خیابان خلیج فارس، روبه‌روی مجتمع فرهنگی و تفریحی با فضایی زیبا و دنج قرار دارد و بدون شک می‌توانید بهترین و متنوع‌ترین غذاها را در این رستوران امتحان کنید و از چشم‌انداز خلیج فارس و موج‌های زیبا لذت ببرید.

سفره‌خانه شونشین

سفره‌خانه شونشین را می‌توان جزو بهترین رستوران های بوشهر با قیمت مناسب و اقتصادی دانست. برای اینکه بتوانید طعم غذاهای سنتی و محلی بوشهر را بچشید، حتماً لازم نیست به رستوران‌های گران قیمت و لاکچری بروید. حتی در سفره‌خانه شونشین هم می‌توانید طعم غذاهای محلی بوشهر را بچشید.

این سفره‌خانه چیدمان سنتی و ساده دارد. وقتی که وارد رستوران می‌شوید، حال و هوای بوشهر را می‌گیرید. در این سفره‌خانه سنتی می‌توانید چای و قلیان هم سفارش دهید.

نشانی: بوشهر، خیابان نواب، خیابان دشتستان

رستوران خلیج فارس

رستوران خلیج فارس یکی دیگر از بهترین رستوران های بوشهر برای میل کردن انواع غذاهای دریایی و سنتی بوشهر است. این رستوران در طبقه همکف قرار دارد و فاقد پله است. همچنین رو‌به‌روی پارک سیادت قرار دارد. به همین خاطر در ایام آخر هفته ممکن است رستوران شلوغ‌تر از ایام دیگر باشد. رستوران فضایی گرم، صمیمی و دوست‌داشتنی دارد. میزهای بزرگ جان می‌دهند برای اینکه به‌صورت خانوادگی و جمعیتی به این رستوران بیایید.

نشانی: بوشهر، خیابان خلیج فارس، رو‌به‌روی بوستان سیادت

رستوران ایتالیایی گاندو

هرچه‌قدر هم که غذاهای دریای و محلی بوشهر خوشمزه باشند، گاهی باز هم دلمان حوس فست‌فود و پیتزا می‌کند. رستوران ایتالیایی گاندو یکی از بهترین رستوران های بوشهر برای میل کردن انواع غذاهای ایتالیایی محسوب می‌شود. همه ما عاشق غذاهای ایتالیایی هستیم. این رستوران فضایی بسیار شیک و امروزی دارد و آن را به‌خوبی طراحی کرده‌اند. اگر گذرتان به این رستوران افتاد، حتماً طعم پنه و لازانیای آن را بچشید.

نشانی: بوشهر، میدان مطهری، خیابان باغ زهرا، کنار مجتمع تجاری زیتون

سفره‌خانه شونشین

سفره‌خانه شونشین را می‌توان جزو بهترین رستوران های بوشهر با قیمت مناسب و اقتصادی دانست. برای اینکه بتوانید طعم غذاهای سنتی و محلی بوشهر را بچشید، حتماً لازم نیست به رستوران‌های گران قیمت و لاکچری بروید. حتی در سفره‌خانه شونشین هم می‌توانید طعم غذاهای محلی بوشهر را بچشید.

این سفره‌خانه چیدمان سنتی و ساده دارد. وقتی که وارد رستوران می‌شوید، حال و هوای بوشهر را می‌گیرید. در این سفره‌خانه سنتی می‌توانید چای و قلیان هم سفارش دهید.

نشانی: بوشهر، خیابان نواب، خیابان دشتستان

رستوران لابستر لند

یکی دیگر از رستوران هایی که در مسیر ساحلی جفره و در نزدیکی رستوران میداف وافع شده، رستوران لابستر لند می باشد. این رستوران امتیاز متوسطی از کاربران دریافت نموده و به همین دلیل می توان گفت که بیش از نیمی از کسانی که به آن مراجعه کرده اند رضایت داشتند. رستوران لابستر لند در تمامی روز های هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب باز بوده و در سه وعده غذایی سرویس دهی دارد.

شما می توانید در این بازه زمانی برای صرف وعده غذایی مورد نظرتان به این رستوران بوشهر مراجعه نمایید. غذا های دریایی این رستوران خوش طعم هستند و بهتر است در لیتس سفارشات خود میگو دوپیازه و قلیه ماهی را نیز اضافه کنید چون مراجعین امتیاز خوبی به آن ها داده اند. سرویس دهی در لابستر لند بوشهر در سطح خوبی بوده و رفتار پرسنل با مشتریان مودبانه می باشد.

علاوه بر برخی از غذاهای دریایی، در این رستوران بوشهر می توانید غذا های ایرانی نیز سفارش دهید. فضای داخلی این رستوران شاید ساده به نظر برسد ولی کیفیت غذا ها باعث شده تا لابستر لند در فهرست بهترین رستوران های بوشهر قرار بگیرد. همان طور که از نام این رستوران مشخص می باشد، لابستر در این رستوران طعم خوبی دارد و بهتر است آن را از دست ندهید. اگر به بوشهر سفر کردید بهتر است برای صرف یکی از وعده های غذایی خود به این رستوران مراجعه نمایید.

رستوران های بوشهر
رستوران های بوشهر

رستوران میکائیل

رستوران میکائیل در بندر سیراف واقع شده و به دلیل امتیاز خوبی که دریافت نموده به عنوان یکی از بهترین رستوران های بوشهر شناخته می شود. این رستوران در تمامی روز های هفته باز بوده و شما در طول سفرتان در هر روزی که بخواهید می توانید به آن مراجعه نمایید. فضای داخلی رستوران طراحی خاصی نداشته و بسیار معمولی می باشد که البته با توجه به موقعیت جغرافیایی رستورا نباید انتظار زیادی هم داشته باشید. سرویس دهی در این رستوران بوشهر در سطح خوبی قرار دارد و برخورد کارکنان نیز با مشتریان مودبانه است.

کیفیت غذا های موجود در رستوران میکائیل بالا بوده و به همین دلیل اکثر کسانی که به آن مراجعه می کنند به همین دلیل می باشد. قیمت غذاها نیز در مقایسه با کیفیتشان گران نبوده و به همین دلیل می وانید یک وعده غذای اقتصدی و با کیفیت را در این رستوران داشته باشید. غذاهای موجود در منوی این رستوران، ایرانی و محلی هستند و هرچند تنوع بالایی ندارند اما تمامی آن ها با کیفیت طبخ می شوند. اگر می خواهید یک سفر اقتصادی داشته باشید می توانید به رستوران های ارزان بوشهر بروید که رستوران میکائیل نیز جزو همین دسته به حساب می آید.

اینستاگرام نیکان گشت

تور زمینی کربلا و

قیمت و تاریخ های تور عتبات سازمان حج و زیارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟